اس ام اس سركاري تیر ماه 91 گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

اس ام اس سركاري تیر ماه 91

اس ام اس سركاري تیر ماه 91

یه ضرب المثل چینی هست که میگه:
怎樣(台語唔、喔乎你死乎你死去、喔乎你死乎你
عبرت گرفتی !!!؟؟

 

دیشب خواب دیدم تویه باغ سرسبز داشتی برای خودت قدم می زدی ، منم اونجا بودم


کنار دریاچه ، دیدم یه گل قرمز بین لباته ، داشتی به من نزدیک می شدی


می خواستم بهت یه چیزی بگم اما یه دفعه چوپونت اومد و بردت طویله!!!




هر وقت دیدی جوانی قد خمیده


بدان خر شده و همراه خریده !!!




مردی تصمیم گرفت همه گرفتاری هایش را به دریا بسپارد


اما هر کاری کرد زنش سوار قایق نشد !!!




میدونی فرق تو با خوشکلا چیه !؟


.


.


فقط اینکه تو زشتی !!!




شگرد نیروی انتظامی برای جمع آوری خانه های مجردی !


- زینگ !


+کیه ؟


-منم مادرتون !


+ دروغ نگو مادر ما شهرستانه ..


- مجردن ! خونه رو خالی کنین !!!




شهار های تبلیغاتی کاندیدای مجلس لرستان !


۱٫انتقال برج میلاد از تهران به لرستان !


۲٫لوله کشی نوشابه به درب منازل !


۳٫طرح مسقف کردن کل شهر !


۴٫افزایش امام زاده های منطقه !


۵٫احداث اتوبان خرم آباد – نیو یورک !!!




اندازه یه کامیون زنبور عسل دوست دارم !


اگه جرات داری برو بشمار !!!




سایه ام عاشق سایه ات شده می خواستم ببینم می تونیم همسایه شویم !!؟




چی صدا کنم تو رو ؟ گورخر یا کانگورو !؟


کاشکی خر بودی عزیزم میشدم سوار تو !!!




یه مثل قدیمی هست که میگه :


فلفل نبین چه ریزه ! درشتاش زیر میره !!





درجات نظامی شهر غضنفر اینا !


خرجوخه ! خر باز ! خروان !


خر گرد ! خر هنگ ! خر تیپ !


خر لشکر ! اسب !!!



gonbad-download

عادل

gonbad-download

http://gonbad-download.loxblog.com

گنبد دانلود

اس ام اس سركاري تیر ماه 91

گنبد دانلود

سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

گنبد دانلود